MFA

Monitoring

Controleert of alle applicaties en diensten werken zoals verwacht.

Dynamische omgeving

Een IT omgeving is voortdurend in bewegingSchijven en geheugen lopen vol, services lopen vast en soms breekt er wel eens iets. Wat vandaag goed werkt, kan dus morgen onder onze aandacht komen. Niet enkel aanpassingen aan de omgeving hebben gevolgen. ook het dagelijks gebruik noodzaakt opvolging. Al te vaak is de opvolging er niet, of maar heel sporadisch.

Als je het niet kunt meten, dan kan je het niet beheren. (Peter Drucker, management guru)

Wat te monitoren

Wij volgen heel wat zaken op voor uw bedrijf. Schijfruimte, CPU, geheugen, databases, services, beschikbaarheid op het netwerk etc. Maar ook zaken die ons toelaten performantie te meten. Desgewenst kunnen wij bijkomend ook omgevingsspecifieke aanpassingen opvolgen, zoals import/export processen, eigen software of software van derden.

Enterprise oplossing, ook voor de KMO

Een eigen monitoring oplossing uitrollen kan duur en zeer arbeidsintensief zijn, en is meestal niet de beste methode. Wij bieden onze klanten dan ook toegang tot onze managed cloud oplossing. Gebaseerd op enterprise software volgen wij uw omgeving op en biedt dit dan ook alles wat u van een goede monitoring oplossing mag verwachten. 

Opvolging

Elke gebeurtenis krijgt direct een gepaste opvolging bij onze helpdesk,voor kritische problemen wordt onze dienstdoende technicus onmiddellijk per SMS verwittigd, of desgewenst gaat de melding rechtstreeks naar de leverancier. Ook toegang voor u als klant is mogelijk via ons klantenportaal. Door deze preventieve aanpakworden veel potentiële problemen opgelost vooraleer ze merkbaar zijn voor u.

Clouddienst

Alles draait op onze servers.
Wij zorgen voor beveiliging, databeheer en -transfer.

Makkelijk voor u en uw IT afdeling!

Flexibel en Universeel

Ondersteuning voor Windows, Linux, Unix en universele ondersteuning via SNMP, SQL, Web, JMX. Integratie met uw eigen software en procedures.

Kwalitatieve opvolging

Onze monitoring is geïntegreerd in onze werking. Zo bent u gerust dat er altijd opvolging is door integratie in onze helpdesk en het oproepen van een on-call technicus indien nodig.